Friday, March 30, 2012

FOURBABES

assalamualaikumm :) pertame name aku wana zaini.nampaknyer aku laa antare f'babes yg kedua melalut dekat sini.thanks thanks and thanks to Hana rahim sebb sudi edit blog ni walaupon simple jadi jugak akhirnye.syukur alhamdulilahhh.. ni gambar cartoon dulu.. watak kiteorg semua berbeza..tapi kami bersependapat . kalau dulu ade yang diantere kiteorg 'aku tak masukk laa dengn perangai die..aku aku aku' sekarang semua tuh baling campak laut.

mybe org akan ckp 'baru nak naik lewwtuuu'  huish..kolot benauu kau gie..tak ade maknenyer.ni sasaje je f'babes ni.mule mule tak ade laa nak bagi name bagai.tup2 tatau nape pade tarikh 9/3/12 selepas habis exm terus berebut2 nak cari name.MAKLUMLAH lepas exm mcm.. WOWO...giloss freshioss. cari punyaa lah cari aku ckp..finally cadangan hana diterime F'BABESS. WONDERFUL.

name diberi : WANA ZAINI,HANNAH RAHIM,ASYIQIN YUSOF DAN JULIA JOHARI.


WANA ZAINI


 aku lebih senang bercerite fasal diri aku dulu.sebb name pon aku yang post kan?oke.name sebenar NUR SUHAINA IZZATI ZAINI.aku baru 15 tahun.sekolah TINGGI PEREMPUAN MELAKE.aku seorang yg bak kate kawan aku atul.. 'badan tak bertulang dan muke mengantuk' sebb aku suke jalan lemahh sngat and aku kuat tidur.perangai aku pulak jangan bagi aku marah.sebb aku mmg seorang yang makan dalam.aku tak suke share ape yg aku tengah rase kecuali dekat julia ikin and hana.selain dyorg aku mmg TAK BOLEH.muke aku, tayah risau.aku suke tersenyum and teacher aku kat tuisyen akan ckp 'why you always gave me your millions smile and never answer my questions child?' aku boleh jadi budak yg sngat diam,aku boleh jadi budak yg sangat hyper.aku boleh jadi budak yg sngat otak kuning bile dengn kawan kawan aku :) tapi ikin hana and julia tahu bile betery aku habis. aku kene rehat.aku perlu tidur.dan dyorg paham. aku kalau makan tak akan tambah tapi badan aku sngat AWESOME.aku kalau order air..org lagi 1 tayah order sebb aku tak habis minum.jimat.selalunyer yg jadi mangse aku mak aku dan hana :) aku dah berpunya and aku mmg liat sikit nak berkawan dengn laki laki.aku tatau nape -..- 

HANNAH RAHIM
NUR HANNAH ABD RAHIMM..kawan aku sejak kecil tipulah aku tatau ape kesukaan die and kebenciann die. die suke makan.aku pon kalah.die comel pade aku dan die adalah rebbit sebb badan die omeyyy <3 die pandai science.aku nak die ajar aku nnti. die same sekolah same umur dengn aku.die single tapi die susah untuk didekati malah degil ya amat.kalau sape2 dapat tambat hati die.. aku tabik laa. serius . mudah mudahan die akan bertemu dengn jodah yg tekah allah tetapkan.die kawan dengn aku sejak dari f1.aku sayanggg die mcm aku sayang adek and akk aku.die ni cepat nangis if melibatkan tentang kisah silam.die sngat sngat berjiwe lembut.setiap kali die menangis die akan kene marah dengn julia.die ni kalau marah katenyer menggigil.die akan buat muke. and badmood aje. die suke peluk peluk cium.die seorang yg kuat.tapi jngn laa buat die nangis.susah nak berhenti.

ASYIQIN YUSOF
nama sebenar NUR HIDAYATUL ASYIQIN YUSOF.die yang paling tinggi dalam group ni and manje die.. alahai.kalah meow aku.kalah rebbit hana and kalah ramut julia.die suke makan roti.mne tak tinggi.and die perasannn gile die gemuk.actly die kurus nak mampus.die pandai bi and maths.jeleyyyyy -..- nak jugak.haha.so, aku belajar dengn die nanti :3 die sngat sngat caringgg..walaupon perangi gedik ade. die selalu tolong aku lintas jalan.die kalau marah die main ckp aje and bile die kene balik die diam and nangis.kesian aku kat die.sejak tuh aku tekad aku tana die nangis lagi.aku nak jadi kan die kawan aku biarpun org tak suke die.die selalu bagi aku keropokk.. SUPER RINGGGGG :) iteww suke sngat sngat.die tak habis habis dengn spongbob die laa barney die.aku jelesss..

JULIA JOHARI
name sebenar JULIA JOHARI.simple kan? tayah panjang2.. :)
die ni minat gile dengn bob marley yang dh mati tuh.die pon single.tapi cepat cair.jadi jangan cairkan die sebb aku suke die beku.sedap sikit malam malam. :) #joke die ni suke sound org.die tak suke budak2 bawah die.die ckp mengade2.die tak suke senyum malah suke pandang orang lain mcm.aku rase kalau aku tak same umur dengn die mesti aku tak suke die. tapi sape tahu kekuasaan allah.aku baik sngat dengn die.dalam keras die..die suke jugak menangis.same mcm hana.tapi die lagi AUMMMM.sebb die mmg AUMMM.tengok badan tahu. die suke merah kuning hijau.rambut die kembang2.die suke bahan org.die pon suke gila berangan.die pandai sejarah and goe. die pon bakal cikgu aku.sebb diantare f'babes ni aku lah yg paling down gile. so aku mmg perlukan dyorg <3