Friday, April 6, 2012

EMPAT BABES :)

Salam and Holaa Readers :)

Hai semua dan sekarang post dari aku pulak oke ? hihi okay , baca baca baca dipersilakan baca :'DD Bismillahirahmanirahim .




Aku adalah orang ketiga yang post dekat blog F'babes ni lepas , hannah and wana :') First of all aku nak cakap thanks dekat ekin kerana memberikan kami peluang untuk membuat blog F'babes melalui akaunt dia :') Baikkan ? Okay again toceh <3333

Seperti yang dah diceritakan dalam post dibawah aku wana . Blog ini hujut pada 9haribulan3 selapas aje kami tamat menjawap kertas science . Waktu tuh memang berebut gila lah kan nak bagi nama . And for the last , nama babes jugak yang kitarang pilih . Apa itu f'babes ?
F is represent for FOUR ,
What is four ?
four are we : hannah , asyiqin , me and wana . 
Bestkan nama tuh ? bagi aku nama tuh belum pernah digunakan , and belum pernah lagi aku dengar group group yang gunakan nama tuh :D right ? Okay now aku nak cerita pasal H.S,J,A .

Aku mula kenal  mereka mereka ni , dah lama . Dan mula rapat bila kami satu kelas . Hahaha . Okay , masa aku form 1 , aku jumpa suhaina izzati :) since sekolah rendah sebenarnya aku kenal dia . Tapi tak pernah bertegur sebab bagi aku dia ni gedik gedik aje dekat sekolah . So atas kuasa Allah , kami mula baik bila satu kelas di tingkatan satu :') Hannah pulak , aku mula rapat tambah rapat mampat , bila aku break  :') dia pun selalu share and bagi aku kata kata hikmat . Aku happy ada kawan macam dia :') And ni paling awesome sekali , about she , Asyiqin yusuff . Since aku kenal dia , perasaan meluat bila pandang dia tak henti henti , dia ni agak mengada ngada dalam kelas , buat kan aku lagi meyampah nak berkawan dengan dia . Aku tahu ramai yang tak suka perangai dia macam aku dulu dulu . Tapi kuasa tuhan , nak tunjukkan supaya kitarang baik . Alhamdulilah sekarang aku dah macam suami isteri dalam kelas . HAHAH aummmmm ,

Haa , itu ajelah untuk malamni , aku dah ngntuk , aku sayang F'babes aku . Kbyeyyyyyyyyyyyy

-tong sampah hitam sakai serabai :D 
kembang