Saturday, December 8, 2012

Assalamualaikum , 

sambil ditemani oleh lagu Sephia - Sheila On 7 dipagi-pagi yang hening nie , tiba-tiba hati aku terpanggil untuk menziarahi blog F'Babes yang sudah lama tidak diziarahi oleh tuan-tuannya yang sungguh tidak berhati perut nie. HAH HAH HAH*gelak jahat*. agak lama jugak blog nie tak dibelai-belai dan dimanja-manja. last update blog nie pun hari Isnin, 15 Oktober 2012. nasib baik,blog nie tak pandai nak merajuk-rajuk bagai,kalau idokk,compem payah nak memujuknya.

Alhamdulillah,hari nie dah masuk 9 bulan kita bersahabat dan menjadi teman tapi mesra,u'ollzz! walaupun sekarang nie jarak kita agak jauh,tapi aku tahu kita selalu dekat di hati masing-masing. hahahaha,puihh puihh puihh!

k k k , sekarang kami dengan penuh sabarnya sedang menunggu hari keluarnya keputusan PMR kami. ada khabar-khabar hangin di twitterrRrr yang mengatakan bahawa result PMR akan keluar pada 19 haribulan nie. yup! 19 haribulan nie. walaupun benda tu sekadar khabar hangin,tapi kami tetap gabra. mandi tak basah,tidur tak lena,makan tak kenyang lah ku habaq kat hang! hahaha,itu kita panggil 'cam ye ye' ataupun singkatannya 'cyy'. aku tak sure benda tu betul atau tak. atau mungkin benda tu hanya sekadar khabar hangin yang membuat calon-calon PMR 2012 makin berhangin-hangin akibat takut yang melampau. ngehngeh.

okayy,aku dah tak ada idea nak borak sorang-sorang apa lagi kat sini. akhir kata,doakan kejayaan kami serta rakan-rakan seperjuangan kami yang lain dan doakan kami semua mendapat keputusan yang cemerlang. insha'Allah,Amin :)

ohh yeahh yeahhh. sebelum aku terlupakan adoinya ter ber burrrrr. SELAMAT 9 BULAN,F'BABES!! May Allah bless our friendship. insha'Allah,Amin