Sunday, December 9, 2012

hi geng

Assalamualaikum.nampaknya ini kali pertama aku update.lalala.yayaya!aku asyiqin yusof :) so whatsup guys?haha.act,aku nak wish all my babes,ever lewat sehari kannnn.HAPPY 9 MONTHS SAYANG!alhamdulillah dah sembilan bulan.aku bersyukur kita masih bersama walau faktor jarak berjauhan tetapi kita sentiasa bersama dan berhubung.alhamdulillah :D aku happy sangat.yeah aku tahu aku paling jauh merantau sekarang.in shaa Allah aku cuba balik masa nak celebrate birthday korang and ulang tahun FOURBABES yang pertama.aku cuba keyh aku cuba.yelah Terengganu dengan Melaka lain kottt.tapi aku cuba keyh.lalala.rindu nyaaa nak lepak sesama.hmm.kalau lah boleh jumpa korang sekarang ni,memang aku peluk korang gila gila.rindu sangat weyh :'( tak pe janji kita masih berhubung kan? :') Dah lah.aku cedih pulak.nak update sampai sini je.sedih.kbye.i meant bye.kbye.okay okay fine!Bye!

-asyiqinyusof:*