Tuesday, December 11, 2012

HAPPY 9 MONTHS geng :*


Assalamualaikum.Okey.memang aku lambat update (wana).betul cakap hannah.Tuan tuan yang kejam.haha.However.........................................................................................................

'HAPPY  NINE MONTHS FOURBABES'

Mybe bukan rezeki kita bila keluar mesti seorang tak cukup.Kite kene faham kite semua dah jauh sekarang.Jasad laa jauh.Tapi bila perkataan 'KAWAN' keluar nama korang mesti set dalam pemikiran aku.Dengan badan korang yang comel2.Gelak ketawe korang,muka masam masam manis korang.Muka nangis korang.Rindu sangat.Tipulah kalau kite selalu sweet je kan? Orang couple pon pandai nak gaduh.Babes2 aku pon termasuk aku pon sama.Waalaupon kite ckp kite meluat menyampah tapi kite tak sedar mane datangnya cinta? Dari benci.dari takk suka.Terbukti semua tu jadi kat kita kan babes? contoh julia dengan ikin..ikin dengan hana.Aku dengan julia.Mane sebulu dulu.kuasa allah.nauzubillah..Aku sampai sekrang tak percaya yang julia boleh berbaik dengan ikin.. harharharhar XD 


Kualiti gambar memang tak bagus tapi nilah kenangan aku.Aku simpan.Aku sedih laa kite jauh.Aku harap korang tak lupakan aku yang paling pendek ni.Mane tahu aku dh tinggi nanti.tinggi daripade ikin.boleh ke? --' ni semua muka muka cool lagi sebb ni baru awal bulan..

Babes,aku mungkin cakap lebar lebur...tapi percayalah form3 adalah kenangan terindah sebab aku dapat buat name 'FOURBABES' dengan korang.Even aku tahu orang banyak mengata kite.mcm kaus laa budak2 laa bajet2 laa..dia org tak tahu kite borak fasal ape.kite cakap pasal ape.kite kongsi fasal ape.kite ade simpan rahsia pasal ape.THATS WHAT FRIENDS ARE. Damn! mcm tak percaya ikin jauh sangat >< hana dah nak balik seremban.tinggal aku dengan juliaaaa..

Apa apa pon,KITE SAYANG BABES KITE SANGAT SANGAT #hugs. assalamualaikum.